Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Jus Marqeesha Keluaran Nadeera Beauty Khasiat Dari Buah Markisa| Pernah alami tak bila dah bersiap ke tempat kerja perut memulas. Bila ke tandas tiada hasil , mulalah tak senang nak buat kerja seharian. Ada tak pernah rasa pedih ulu hati akibat tidak makan atau makan lambat? Apakah cara yang anda amalkan selain dari pengambilan ubat dari klinik atau hospital.
Terbaru, KP menemui produk keluaran Nadeera Beauty iaitu Jus Marqeesha ! Jus yang dihasilkan dari ekstrak buah markisa bersama gam arab, garcinia cambogia, daun senna, habbatus sauda dan madu. Dari bahan-bahan ini pastinya anda tahu kelebihan atau keistimewaannya. Pengeluaran produk ini adalah dari pengalaman sendiri dimana selalu mengalami masalah seperti sembelit dan sakit ulu hati. Dari sinilah tercetusnya idea untuk mengeluarkan produk kesihatan oleh Encik Mohd Kusyairi dan Puan Nor Nadira
Siapa tidak tahu akan kelebihan ekstrak buah markisa. Kaya dengan pro-vitamin A, vitamin C, niasin dan riboflavin. Selain itu juga Gum Arabic pula mengadungi khasiat prebiotik semula jadi tinggi seperti kalsium dan fiber. Jadi Jus Marqeesha dapat membantu untuk mengekalkan tubuh menjadi aktif dan segar sepanjang hari. Tidak lagi ada alasan susah tidur atau insomnia ye.
Pernah tak anda alami sembelit atau buasir? Sembelit apabila anda tidak dapat membuang dan buasir pula terjadi apabila anda terlalu meneran atau memakan makanan pedas. Bila anda kena sakit sebegini, kehidupan anda seharian boleh jadi runsing. Sakit tak tertahan dimana nak duduk pun tak boleh nak berdiri sahaja penat pula.
Dengan pengambilan jus ini ia dapat mengatasi masalah dengan membantu membersihkan sistem usus yang kotor. Jadi bila usus bersih dan berjalan dengan lancar tiada lagi masalah dalam penghadaman. Bila semuanya berjalan dengan lancar masalah seperti gastrik mahu pun pedih ulu hati tidak sempat untuk menyinggah. Bila peredaran dalam badan berjalan lancar sihatlah tubuh anda
Kurang tidur atau insomnia adalah masalah yang memang patut dielakkan. Bila dah terkena mulalah anda jadi stres.. Silap-silap boleh kena migraine kerana masalah ini. Jus Marqeesha dapat membantu mengurangkan sakit migrain yang dialami. Selain dari sakit migrain, dapat juga membantu mereka yang mempunyai masalah darah tinggi, serangan jantung dimana ia melancarkan peredaran darah dan juga mengurangkan paras kolesterol dalam badan
Kalau masih menyusukan anak boleh tak ambil Jus Marqeesha ini ? Perkongsian dari Puan Nadira boleh kerana ia merupakan penggalak susu (milk booster). Jadi secara tidak langsung ia membekalkan tenaga untuk si ibu. Kalau anda ingin mengelak masalah penuaan boleh juga mengambil jus ini. Jus ini, boleh diambil tidak kira lelaki dan perempuan 12 tahun keatas.
Inginkan nampak hasil yang cepat amalkan cara pemakanan 2 sudu sebelum sarapan dan 2 sudu selepas makan malam. Harga RM90 sebotol bagi semenanjung Malaysia, manakala RM100 bagi Sabah dan Serawak. (termasuk caj penghantaran ye). Untuk maklumat lanjut layari
Website : www.jusmarqeesha.com
Facebook: https://www.facebook.com/jusmarqeesha/
Contact : Mohd Kusyairi 011-27194954 atau Nor Nadira 018-3710988




