Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

WhollyFitz dan WhollyFlush DiLancarkan Dengan Meriah!~ Berita baik buat anda yang mengalami masalah berat badan. Jika masih tercari-cari produk yang mungkin dapat membantu anda apa kata cuba produk terbaru ini. Baru- baru ini suatu majlis pelancaran produk telah diadakan bagi merasmikan kedua produk ini.

Pelancaran kali ini penuh dengan kejutan. Dihoskan oleh dua pelakon terkenal iaitu Zizan Razak dan Shaheizy Sam. Dimeriahkan juga dengan sokongan dan kehadiran Datuk Aznil Haji Nawawi, Datin Seri Zizie Ezette, Samzy Fuzette, Khaty Fauziah dan Syatilla Melvin. Di mulakan dahulu dengan penyampaian anugerah dan cenderahati pada stokis terbaik dan seterusnya diikuti dengan pelancaran dua produk sekaligus.

WhollyFitz

Produk ini merupakan produk pilihan utama buat mereka yang menghadapi masalah turun berat badan. Bahan-bahan utama yang ada di dalamnya seperti Guarana, Hoodia Gardonii, Buah Markisa dan Buah Lemon. Kandungan “extra” pertambahan buah lemon bagi membantu pengguna masa kini meningkatkan sistem imunisasi badan dan seterusnya mampu mengelakkan jangkitan penyakit.

Banyak kelebihannya seperti dapat juga membantu mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolisma badan, menambahkan tenaga dengan formulasi terbaru.  Ia boleh didapati dengan harga jualan RM 39 sahaja. Selain itu ia juga berkesan untuk membantu mengurangkan masalah berat badan tanpa rasa lapar.

WhollyFlush

Ini diantara produk terbaru yang dilancarkan sekali bersama WhollyFitz. Bahan-bahan utama WhollyFlush ialah Buah Cranberry, Buah Peachsinamaki, Chia Seed, Garcinia, Physilliumhusk dan Guarana.

WhollyFlush pula  merupakan produk yang diformulasi khas dan kaya dengan vitamin-C bagi membantu melancarkan sistem pencernaan, selain itu WhollyFlush sangat efektif  bagi menurunkan berat badan, meningkatkan metabolisma serta menyingkirkan toksin jahat didalam badan. WhollyFlush boleh didapati di pasaran dengan harga jualan RM 39 sahaja.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk, boleh ikuti:
INSTAGRAM  Whollyfitz _hq 
FACEBOOK  Wholly Fitz HQ



1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge