Felda Travel Tawarkan Diskaun Untuk Pakej Haji Sehingga 25 Mac 2020

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Felda Travel Tawarkan Diskaun Untuk Pakej Haji Sehingga 25 Mac 2020 |Alhamdulilah, check list umrah untuk mak & abah ‘done’. Dah bersuara untuk cari-carikan pakej haji. Bukan tidak boleh bertanya pada rakan-rakannya tetapi mengenangkan anak dia yang sorang ni macam polis pencen jadi dia suruh carikan dulu. Nak pergi haji bukanlah macam pergi holiday, ianya lebih pada beribadat. Kan dalam rukun Islam ada mengatakan kalau berkemampuan tunaikan lah haji.

Sambil sambil ‘scroll’ social media, tercari-carilah mana mana agensi yang bagus atau tawaran menarik tentang pakej haji. Memandangkan mak & abah dah berusia jadi ada beberapa kriteria yang akan KP pentingkan atau utamakan sebelum setuju. Dalam banyak-banyak perkongsian ada satu yang menarik hati KP untuk menyambung membacanya. Nak tahu kenapa apa kata jom baca sesama . Mana tahu boleh buat rujukan untuk akan datang.

Felda Travel Dengan Pakej Rayhan

Mungkin bagi anda pernah dengar akan Felda Travel. Yang selalu buat tawaran untuk cuti-cuti tu. Tapi tahukah anda yang mereka juga adalah salah satu agensi yang berdaftar untuk menunaikan haji. Bukan baru tetapi sudah lama dimana pelbagai pengalaman jemaah haji dikongsikan bersama sekembalinya ke Malaysia.

Jika anda yang mempunyai orang tua yang ingin menunaikan haji, mungkin boleh ‘consider’ pakej haji Rayhan dari Felda Travel ini. Yang penting dalam pencarian pakej haji ialah menjaga kebajikan mak & abah sewaktu mereka berada di sana. Maksudnya dapat menjaga kebajikan warga emas sambil dilayan dengan mesra.

Antara sebab kelebihan pakej haji Rayhan dengan Felda Travel ialah

  • Hotel sangat dekat dengan Masjidil Haram – Hanya 250m saja ke Masjidil Haram. Tak perlu jalan kaki lebih 1km. Sangat sesuai untuk warga emas atau jemaah yang ada sakit lutut. Boleh ulang alik ke masjid nak beribadah dengan selesa.
  • Tiada Transit Hotel di Aziziah – Kami bawa anda terus masuk ke hotel di Mekah. Anda tak perlu transit di kawasan Aziziah yang jaraknya 4.5km ke Mekah. Jadi, anda dapat berulang alik ke Masjidil Haram setiap waktu solat jika pergi dengan pakej kami.
  • Ustazah Pembimbing Haji – Kami bawa 1 Ustazah khas untuk membantu menjawab segala permasalahan wanita dalam ibadah haji. Ya, tak semua agensi bawa ustazah sebab ianya kos tambahan, tapi kami bawa untuk sedia kan servis terbaik
  • Makanan selera Melayu – Buffet disediakan oleh Felda D’Saji sepanjang lebih 30 hari anda di Mekah. Memang kena dengan tekak kita anda tak perlu risau nak cari makanan lagi.
  • Saiz kumpulan kecil – Saiz jemaah kami limit kan untuk menawarkan jemaah perkhidmatan berkualiti dengan layanan istimewa.
  • Percuma Qurban– Kami beri Qurban percuma seekor kambing untuk setiap jemaah status terpilih awal.
  • Hari Tarwiyah – Tak semua agensi buat sebab ada tambahan kos, tapi kami bawa jemaah bermalam di Mina pada 8 Zulhijah, seperti sunnah Nabi SAW.
  • 11 Hadiah Percuma – Kami beri ie11 hadiah percuma bagi memudahkan persiapan jemaah menyempurnakan rukun Islam ke 5 ini.
  • Agensi Berpengalaman – Alhamdulillah ini tahun ke 14 kami diberi lesen oleh Tabung Haji untuk mengendalikan pakej haji dengan barisan staff yang cukup berpengalaman.
  • Pembimbing Haji Berpengalaman – Kami bawa 2 ustaz dan 1 ustazah berpengalaman khusus untuk menjadi pembimbing haji di Mekah. Membantu

Promosi Istimewa

Dari hari ini hingga 25 Mac 2020, ditawarkan harga promosi untuk pakej pakej haji dibawah Felda Travel. Jadi ini adalah waktu yang sesuai untuk berbincang atau merancang untuk menunaikan Haji buat diri sendiri, mak & abah mahupun saudara yang terdekat. Dapatkan Harga Promosi Istimewa Klik sini ~ http://feldatravel.com.my/haji2020/

Sebarang pertanyaan lanjut atau pendaftaran Pakej Rayhan boleh menghubungi talian :

Tel: 019-201 0843 / 03-2789 1133

Whatsapp: 019-279 0022



About The Author

1 thought on “Felda Travel Tawarkan Diskaun Untuk Pakej Haji Sehingga 25 Mac 2020”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Scroll to Top